Ворохта отримала туристичний бренд із вказівником у формі лижі та гуцульськими символами та новим слоганом «Скочимо до Ворохти!»
Як передає 3434.com.ua, про це повідомляє Ворохтянська селищна рада на своїй сторінці у Фейсбуці.
Зазначається, що туристичний бренд представили керівник Агенції туристичних ініціатив Ігор Чава та арт-директор Олег Білий. У селищній раді додали, що гасло Ворохти пов’язане з її історичним минулим та легендою про походження назви селища.
«За переказами, у перших жителів присілка Мочерняків був слуга, що втік з польської армії, якого звали Ворохта. Він був дуже здібним, і до нього часто зверталися за порадами, приказуючи «іду до Ворохти». Звідсіля й пішла в народі назва нового гірського поселення — Ворохта», - наголошується у повідомленні.
Також, у туристичному бренді використали діалектичне слово «Скочимо» , яке пов’язали зі стрибками з трампліна, що пропонують у Ворохті.
«Скочимо на морозиво! Скочимо на каву! Скочимо на гостину! Ці фрази - дуже наші, дуже місцеві, дуже ворохтянські - ми з самого дитинства чули від наших батьків, бабусь та дідусів, коли планували кудись піти чи поїхати. І це було завжди початком якоїсь пригоди. Тож нехай наш новий слоган «Скочимо до Ворохти!» стане першим кроком до нових пригод та вражень, які починаються саме тут – у Ворохті!», зазначають ворохтяни.